söndag 16 september 2012

Korv och ost!

Jag är inget jätte stort fan av korv.. Men ibland kan jag bli lite sugen på just korv. Då menar jag inte "hot dogs" utan en god kryddad korv med minst 70% kött. Gärna lammkött! Häromdagen så fick en god lammkorv med 89% kött (kommer inte ihåg namnet men hittar jag den igen visar jag er) samsas med halloumi på tallriken!



Korv och ostsallad
4 portioner

1 fänkål, strimlad
1 paprika, strimlad
½ squash, skivad
1 rödlök, strimlad
4 goda korvar
1 förp halloumi, skivad
salt
peppar


  • Bryn grönsakerna i lite olja några minuter. 
  • Stek under tiden osten och korven i en annan stekpanna.
  • Lägg korven och osten på grönsakerna och servera!


Perfekt rensa kylen mat.. Bara att strimla de grönsaker som finns hemma!

Kramar Mysan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar